צור קשר
בניית אתרים

בניית אתרים

במאה העשרים ואחת ובעידן הדיגיטלי אתר אינטרנט הוא בבחינת מוצר בסיס לכל עסק, מכל סוג ובכל סדר גודל. חנויות ועסקים מקומיים אשר אינם מוכרים ממוצריהם ברשת זקוקים לחשיפה לא פחות ואף יותר מעסקים אינטרנטיים, ובדומה למה שהתרגלנו לומר לפני שנים על ספר הטלפונים המצהיב: אם אתה לא שם- אתה לא קיים!

הקמת אתר לעסק קטן אינה דומה להקמת פורטל מידע, חנות אינטרנטית או אתר בעל כלים תקשורתיים דוגמת פורום, צ'ט וכדומה. עם ההחלטה להקים אתר לעסק חשוב לפני הכל להגדיר מראש את הצרכים ועל פי זאת לתכנן באופן הנכון ביותר את אופי האתר הנדרש.

בעלי עסקים רבים למרות שמבינים את הצורך באתר לא ידעו לתרגם את הצורך למעשה ולהגדיר את אופי האתר הנדרש (אתר תדמיתי, אתר אינפורמטיבי, אתר שיווקי, אתר מכירות ועוד אפשרויות) ולשם כך נדרשת עבודה מקצועית המתבצעת בידי חברת בניית אתרים מנוסה.

תכנון ובניה של אתר יתבצעו באמצעות מספר דגשים חשובים:

פלטפורמה– הבחירה בפלטפורמה לבניית האתר היא הבחירה הראשונה והחשובה ביותר, מאחר וזו תשפיע בהמשך על עדכנות האתר, האפשרות לשינויים ובעיקר על קידום האתר במנועי החיפוש. בחירת הפלטפורמה משפיעה על האפשרות לבחירת הדומיין בהמשך, מגבלות האחסון, רוחב הפס לגלישה באתר ואפשרויות העיצוב. כיום מובילות בשוק שתי פלטפורמות עיקריות: וויקס וורדפרס – כאשר כל אחת מהן מציעה יתרונות על פני רעותה וחשוב לבצע בחירה מושכלת בהתאם לצרכי האתר והמשתמש.

פיצ'רים ותוספות– בתכנון האתר חשוב להבין מה הן התוספות ההכרחיות ומה הן התוספות האחרות שביכולתן לשדרג את חוויית המשתמש באתר ולהביא אותו ליצירת קשר פעיל עם העסק. בין התוספות האפשריות: קישורים ישירים למדיה החברתית לדף העסק, אפשרות יצירת קשר מן הנייד, אפשרות שליחת ווטצאפ ומייל, סימון מוצרים ומבצעים ועוד מגוון אפשרויות.

גרפיקה– הגרפיקה באתר דומה לעיצוב הפנים של העסק/ החנות. בבניית אתר יש ליצור שפה גרפית שתשתלב בשפה הגרפית הקיימת של העסק או כזאת שתוביל אותה. בחירה של צבעים, תמונות, סידור של  הלשוניות והנושאים השונים באתר , בחירת הפונטים, המסגרות וכל שאר האלמנטים הגרפיים שיגרמו לגולש לחבב את האתר ולהמשיך לגלוש בו לאורך זמן.

תוכן– התוכן הוא המלך ואין זו קלישאה. התוכן שמתחיל בהצגה העצמית של  בעסק בעמוד הבית, ממשיך בפירוט בעמוד האודות ומעניק לגולשים ערך מוסף של ממש בסדרת מאמרים בבלוג ובעמודי התוכן השונים באתר, הם אלו שימצבו את בית העסק כסמכות מקצועית בתחומו. למרות המטרה השיווקית, חשוב לספק לקוראים תוכן איכותי ובעל ערך ולא כזה הדוחף אותם לרכישת מוצרים או שירותים, שכן הערך המוסף והידע המקצועי שהאתר יספק יהוו את הדחיפה המשמעותית ביותר אל הקופה, הפיזית או הווירטואלית. בהקמה של אתר מומלץ לעבוד עם חברה לבניית אתרים המעסיקה כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים אשר יספקו לאתר את הערך והעניין הרצוי.

קידום האתר– קידום האתר ברשתות החברתיות מתחיל כבר בשלב הבניה שלו וממשיך לאחר העלאת האתר לאוויר. חברה העוסקת בבניית אתרים חייבת להביא בחשבון את צרכי הקידום ולשלב אותם באסטרטגיית התוכן ובאלמנטים הטכניים על מנת שלא להגביל את הקידום בהמשך. ההתייחסות היא לקידום אתרים אורגני וללא תשלום לגוגל בגין הפרסום.  בבחירה של חברה לבניית האתר מומלץ לפנות לכזאת שגם מחזיקה במחלקה לקידום אתרים ותדע לספק את כל מעטפת השירותים הנדרשת.

חברת EK DIGITAL היא חברה מקצועית ומנוסה המספקת שירותי שיווק ופרסום באינטרנט, מן הצעד הראשון לעסקים וארגונים בכל סדרי הגודל, באמצעות אנשי המדיה, הדיגיטל, הגרפיקה, התוכן והקידום הטובים בתחומם.

 

 

 

 

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים