צור קשר
קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

אם התחלת לגשש בשיווק דיגיטלי, כנראה שהתוודעת למושג קידום אורגני או SEO. בוודאי רבים ציינו שזה מה שהעסק שלך צריך, אך לא ברור לך לחלוטין מה זה. בקידום אורגני, אנו משתמשים בכלי ניתוח מתקדמים ובידע המעמיק על אופן הפעולה של גוגל כדי לנתב את עוצמתו לקידום העסק שלך. EK Design מעמידה לרשותך אנשי מקצוע מנוסים בתחום הקידום האורגני שיסייעו לך לגייס את משאבי מנוע החיפוש של גוגל לטובתך.

איך זה עובד?

SEO (או Search Engine Optimization – אופטימיזציית מנוע חיפוש) מושתת על אופן הפעולה של אלגוריתם החיפוש והדירוג של גוגל. על ידי ניתוח אופן פעולתו, ניתן להתאים את אתר העסק שלך לדרישותיו ובאופן זה להעלות את דירוג האתר שלך ולהעלותו לראש תוצאות החיפוש של גוגל. להבדיל מקמפיינים ממומנים, כאן מדובר על אופן העבודה השוטף של האתר שלך שיספק לו נראות רחבה יותר באופן שבו מובנה התוכן עצמו.

האופן הנפוץ והמוכר ביותר שבו מבצעים קידום אורגני הוא באמצעות הטמעת מילות מפתח בתוכן האתר. כלומר, שילוב של מילים אשר הניתוח המעמיק שלנו מצא כי הן נפוצות מאוד בשימוש במנוע החיפוש, בתוך כתבות, מאמרים ותכנים כתובים שונים באתר העסק שלך. הדבר יאפשר לגולשים למצוא אותך ביתר קלות ולאלגוריתם של גוגל לדרג אותך במקום גבוה יותר. עם זאת, ישנם כלים נוספים, חשובים ביותר, על-;מנת להבטיח שהאתר ידורג במקום גבוה ואנשי מקצוע ברמה גבוהה יודעים כי אלו חשובים באותה מידה כמו הטמעת מילות המפתח.

קידום אתרים אורגני

  • נשלב באתר שלך קישורים חיצוניים רבים ונבנה שיתופי פעולה דיגיטליים רחבי היקף. כך נוכל לשתף קישורים לעסקים אחרים המציעים שירות הקרוב לתחומנו – למשל, חנות בגדים המפרסמת חנויות אקססוריז, או מוסכים המפרסמים פחחים. מגוון רחב של קישורים חיצוניים מעלה את איכות האתר בעיני גוגל ומעלה את דירוגו.
  • גוגל מבצע באופן קבוע סריקות על אתרים רבים ובאמצעות כלי עבודה מתקדמים העושים שימוש בטכנולוגיות החכמות ביותר, מדרג את האתרים לפי איכות חוויית המשתמש בהם. לכן, חשוב לעצב את האתר באופן נוח לשימוש, עם טפסי הרשמה קלים להבנה ולמילוי, תהליך הרשמה ורכישה מהיר ונוח, סידור לפי קטגוריות ונראות מסודרת עם סרגלי כלים, גרפיקות ואמצעי מולטימדיה אינטראקטיביים שיאפשרו לאנשים להשתמש באתר שלך ולבצע בו רכישות בקלות יתרה.
  • איכות הכתיבה – מה ששמעת, האלגוריתם של גוגל מזהה כיום ניסיונות להציף אתרים במילות מפתח, אך לעומת זאת, תוכן איכותי, הכתוב ברמה גבוהה ובעברית עשירה, ללא שגיאות כתיב ותחביר, בעל ערך מוסף ושהינו מקורי ללא העתקות, יבטיח לך קידום משמעותי במנוע החיפוש.

לקידום אורגני איכותי ניתן לפנות אלינו ואנו נדאג לכל הדרוש לך

נקים עבורך אתר איכותי, נוח לשימוש ובעל חוויית משתמש ברמה גבוהה וצוות הכותבים המוכשרים שלנו יכתוב תוכן איכותי, מקורי, מושך ובעל מילות מפתח ייעודיות שיעלו את דירוג האתר שלך ויזניקו אותו לראש התוצאות.

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים