צור קשר
דרכי שיווק דיגיטלי בעידן המודרני

דרכי שיווק דיגיטלי בעידן המודרני

שיווק דיגיטלי

על מנת להבטיח כי העסק שלך יישאר עדכני וישמור על נראות וחשיפה לקהלים רבים, חשוב להקפיד על נוכחות נרחבת וקבועה באינטרנט, ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הדיגיטליות. יותר ויותר צרכנים פונים אל המרחב הווירטואלי על מנת לקבל מידע על מוצרים ושירותים המעניינים אותם וכדי לבצע רכישות. גם העסקים אינם טומנים ידם בצלחת ומזהים את המגמה. נכון ל-2019, 75% מהעסקים בישראל מכל ההיקפים והגדלים הקימו אתר אינטרנט. לכן, חשוב שיעמוד לצידך צוות מקצועי המעורה היטב במגמות השיווק הדיגיטלי החמות ביותר וסייעו לך לחשוף את העסק שלך לעשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים מדי יום. צוות השיווק המקצועי של EkDigital יסייע לך בכל צעד בדרך לדיגיטציה של שיווק העסק שלך.

קידום אורגני (SEO)

הקידום הדיגיטלי באמצעות מאמרי SEO מהווה כלי שיווק ופרסום זול ויעיל והוא מועדף על עסקים קטנים. כלי זה מבוסס על אופן פעולתו של אלגוריתם החיפוש המתוחכם של גוגל. מחקר יעיל ומעמיק של מילות מפתח אשר שימושן נפוץ במנוע החיפוש יאפשרו לך לשלב אותן בתוכן האתר שלך ולשפר את הדירוג שלו במנוע החיפוש. ככל שיעלה הדירוג, כך ייחשף העסק שלך למשתמשים רבים יותר בממשקי גוגל. נסייע לך ביצירת תוכן איכותי ובעל ערך מוסף, עשיר בקישורים חיצוניים ובתוכן אשר יזניק את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש.

קידום ממומן בגוגל (PPC)

ערוץ חשוב נוסף הוא במודל הממומן. אחד הערוצים הנפוצים והמועדפים לפעול בהם הוא Google Ads, ממשק הפרסום החדשני של גוגל המאפשר לך ליצור מודעות ממומנות אשר יופיעו לצד תוצאות החיפוש לפני משתמשים. התשלום באפיק השיווק הזה הינו גמיש ונוח ומבוסס אך ורק על הצלחות. החיוב נעשה על כל הקלקה של משתמש וכניסה לאתר שלך. את הגעתו אל תהליך הרכישה והפיכתו ללקוח חוזר – אנו משאירים בידיך.

פרסום ברשתות החברתיות

פייסבוק ואינסטגרם מהוות כר פורה לקידום ושיווק עסקי. היכולת לשתף במהירות מידע לכמות גדולה של אנשים כאש בקצה קוצים הופכת כל לקוח פוטנציאלי גם לאפיק שיווקי. באמצעות הקמת קמפיינים פרסומיים מוקפדים ומתוכננים היטב, ניתן להזניק את העסק ולהפוך אותו לפנים מוכרות ברשתות החברתיות. נלווה אותך בכל תהליך החדירה אל הרשתות החברתיות, נסייע לך להקים קמפיינים ממומנים ואורגניים וליצור פוסטים עשירים ויזואלית, עם תוכן מזמין ומושך ובעל אופי ויראלי.

לכל צרכי השיווק והפרסום שלך ברשתות אנו עומדים לרשותך

אנו יודעים שיש לך את כל מה שדרוש להצלחה ושגשוג ומאמינים כי יש לנו את הכלים והיכולת להביא את הכוחות הללו לידי ביטוי. אנו מזמינים אותך לשתף אותנו בחזון ובכישרונות שלך ואנו כבר נדאג לשאר. על ידי הקמת אתר מעוצב היטב ובעל חווית משתמש גבוהה וחשיפת העסק שלך בגוגל וברשתות החברתיות, נבטיח כי יתרונות העסק שלך על פני המתחרים יועברו לגולשים באופן הטוב ביותר.

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים