צור קשר
היתרונות שבקמפיינים ממומנים

היתרונות שבקמפיינים ממומנים

גוגל אדס

להיות בין העסקים הראשונים המופיעים במנועי החיפוש זה הישג גדול ובעל ערך כלכלי יוצא דופן לכל עסק. את המקומות הראשונים ניתן לקטוף באמצעות קידום אתרים אורגני או לחילופין באמצעות קמפיין ממומן. הקידום האורגני נשען על היכרות עם דפוס הגולשים לצד מחקר מעמיק בנבכי האלגוריתם של גוגל, ויצירת אתר עשיר בתוכן, בעל הפניות וקישורים מתאיים, לצד חוויית משתמש. תהליך זה הוא תהליך המבטיח איכות ויחד עם זאת אורך זמן רב ואת תוצאותיו לא ניתן לקבוע מראש.

האפשרות החלופית היא הכנסת היד לכיס ורכישת המיקום בראש רשימת התוצאות בשטחים המוקצים לצרכי פרסום.

היתרונות הבולטים בקידום ממומן בגוגל:

זמן– האתר/ העסק יעמוד בראש תוצאות החיפוש כבר מרגע הרישום והתשלום ללא המתנה.

פילוח גולשים– ניתן להגדיר את הלקוחות הפוטנציאלים לפי טווח מגורים, גיל ופרמטרים נוספים שיסייעו להכניס אל האתר את קהל היעד הממוקד למוצריו.

תשלום בגין הקלקות– בניגוד לקידום האורגני שבו התשלום למקדם מתבצע על בסיס עבודה, תשלום בגין קידום ממומן בגוגל מתבצע על בסיס לחיצה על הקישור על ידי הגולש וכניסה לאתר. המחיק לקליק נקבע על פי רמת התחרותיות של הביטוי וללקוח יש את היכולת להגביל את כמות הכניסות, לפצל אותן ולפרוס אותן על פני תקופה מוגדרת, לקבוע את שעות הפרסום האפקטיביות ועוד. יתרון זה בלבד מבטיח פרסום איכותי הנשען על תוצאות בפועל.

על מנת לנהל קמפיין ממומן באופן יעיל הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא חקר מילות המפתח. חקר מילות מפתח הוא מושג שמתייחס להרגלי החיפוש של הגולשים ברשת, כאשר באמצעות כלי עבודה הניתן בחינם מטעם גוגל ופתוח לכל משתמש ניתן ללמוד אודות הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, הרגלי החיפוש שלהם והמילים בהן הם משתמשים, להלן מילות החיפוש.

עם ניתוח מילות המפתח ניתן לראות מהי כמות החיפושים המאפיינת כל ביטוי ולהחליט באילו ביטויים כדאי להשקיע במטרה להכניס לאתר את הגולשים המתעניינים במוצר או בשירות שהוא מספק.

קידום אתרים באופן ממומן מתאים במיוחד לקמפיינים מהירים, תקופות של מבצעים והטבות הזקוקים לחשיפה מידית, החדרת מוצר חדש לשוק וצורך בחשיפה מהירה, מוצרים ושירותים הנמכרים בשוק תחרותי ואגרסיבי בו הסיכויים להעפיל לראש רשימת התוצאות בדרך האורגנית קלושה ולמעשה לכל מי שרוצה להבטיח את מיקומו במרומי העמוד בגוגל מבלי להשקיע זמן ומאמץ בבניית אתר סמכותי ואיכותי.

ליווי וניהול של קמפיינים ממומנים ברשת דורש אנשי מקצוע מנוסים, המכירים היטב את הפלטפורמות והמדיות השונות, מנוסים בניתוח סביבה תחרותית ומחקר מילות מפתח ובניהול קמפיינים עוצמתיים בזמן אמת.

חברתנו, חברת EK DIGITAL עומדת לרשות לקוחותינו במגזר העסקי בליווי, ייעוץ וניהול קמפיינים במדיות השונות ברשת, תוך יצירת שיח ושיתוף פעולה מלא עם הלקוח והקמת קמפיינים דיגיטליים יצירתיים וחדשניים שמותאמים לצרכיו ומביאים תוצאות בפועל.

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים