צור קשר
שיווק ברשתות החברתיות

שיווק ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות שינו באופן מהפכני את האופן שבוא אנו מתקשרים זה עם זה, יוצרים היכרויות חדשות, צורכים תוכן ומתאגדים יחד סביב מטרות. בנוסף, שיווק ברשתות החברתיות הפך לאמצעי פרסומי פופולרי ורב עוצמה וזירה תחרותית ביותר בין עסקים ממגוון תחומים. בשנת 2018, עבר פייסבוק את רף 2 מיליון המשתמשים. משמעות הדבר עבור העסק שלך – מעל 2 מיליארד גולשים החשופים לעסק שלך ולכל המוצרים והשירותים הייחודיים שהוא מציע להם. כדי לשמור על העסק שלך רלוונטי, מציעים לך אנשי המקצוע המנוסים של EK Digital שירותי פרסום בפייסבוק שידאגו שלעסק שלך תהיה נראות מקסימלית בכל החזיתות הרבות והמגוונות של עולם הדיגיטל.

פלטפורמות פרסומיות ללא תשלום

פייסבוק מאפשר לך, במידה והשימוש בו נעשה בצורה נכונה וחכמה, ליצור כלי עיתונאי בתפוצה אדירה ללא כל תשלום. בחלוף השנים, צברנו ניסיון וידע מקצועי רב המאפשר לנו לרתום את הכוח האדיר הזה לתחום השיווק העסקי ולהתאים עבור העסק שלך שיווק בפייסבוק שיחשוף אותו לאלפי עיניים חדשות בכל יום. נשתמש בפלטפורמת פייסבוק לחיפוש קהלים פוטנציאליים ונזמין את רשימת לקוחותיך הקיימים וחבריהם להתוודע לדפי הפייסבוק שלך תוך קריאה לפעולה כמו לייק לדף או שיתופי פוסטים. הפרטים האישיים החשופים בפייסבוק מאפשרים לנו לייעד פרסום באופן מדויק לקהליך.

כיצד להתבלט בתוך מזבלת המידע

שיווק ברשתות חברתיות הוא תחום מאתגר ביותר. כמות המשתמשים האדירה הופכת פרסום בפייסבוק הלכה למעשה לחשיפת מחט בערמת שחת. כדי להתבלט מעל לכל הרעש הססגוני והצעקני של כל תכני הפייסבוק, נעמיד לרשותך אנשי שיווק יצירתיים בעלי חשיבה מחוץ לקופסא שייצרו במחשבה משותפת עמך קמפיין פרסומי שיתבלט הן מבחינת המסר, הן מבחינת ערוצי המדיה והן מבחינה גרפית כך שהעסק שלך באמת ייתן את האמירה הייחודית שלו.

Social media marketing

קריאות יעילות לפעולה

קריאה לפעולה (או CTA – Call to Action) היא מעמודי התווך היסודיים ביותר של כל פעולת שיווק. כאשר אנו מדברים על שיווק אינטרנטי, קריאות אלו צריכות להיות ממוקדות מאוד ומותאמות לאופי הפרסום של כל מודעה ספציפית. מודעות מסוימות יקראו לגולשים להשאיר פרטים, אחרות לבצע רכישה, במקרים רבים נציע לגולש להתוודע למבצע או הצעה חדשה או פשוט לסייע לנו בהפצה באמצעות לייק או שיתוף שיגביר את חשיפתנו.

לכן, אנו מעמידים לרשותך את כל הידע והניסיון שלנו בשיווק בפייסבוק כדי ליצור קריאות לפעולה אטרקטיביות שיניעו את העוקבים שלך ויציבו אותם בדיוק במקום שנחוץ לעסק שלך. במקום להציף את הגולשים במודעות מתישות, ניתן להפוך אותם למעין שותפים בעלי אינטרסים על ידי הבטחת הטבות מסוימות תמורת ביצוע פעולות. למשל, מוצר בחינם או בהנחה משמעותית ל-20 המשתפים הראשונים. הבטחה להגרלה אטרקטיבית ברגע שיעבור הדף את רף 500 העוקבים. ביצוע רכישות בהנחות מפתות דרך המודעה ועוד כלים רבים אחרים שיניעו את המשתמשים למגוון הפעולות הנדרשות לעסק שלך.

EK Digital הם מורי הדרך שלך בג’ונגל של הרשתות החברתיות

אנו דואגים להישאר מעודכנים באופן תדיר בכל המגמות המתחדשות ללא הרף בעולם השיווק בפייסבוק ולהכיר לעומק את האופן שבו עובדת המערכת. שימוש בכלי ניתוח מתקדמים, חשיבה מקורית ויצירתית ובקיאות רבה בעבודה ברשתות החברתיות הם נכסים משמעותיים אותם אנו מפקידים בידיך על מנת שהעסק שלך יקבל את הליווי האיכותי, המקצועי ויקר הערך ביותר שניתן לקבל בכל הקשור לשיווק ברשתות חברתיות. על מנת להציב את העסק שלך בלב זירת השיווק הדיגיטלי, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתחיל את צעדיך הראשונים בזירה החשובה הזו.

 

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים