צור קשר
ליווי וייעוץ עסקי

ליווי וייעוץ עסקי

המדיה הדיגיטלית מציפה את בעלי העסקים והצרכנים כאחד בעודף מידע, עודף פלטפורמות ואפשרויות פרסום ובעיקר בפיזור של המסרים השיווקיים בבלילה של מדיות מבטיחות ללא שום יכולת להבחין ולסמן את יעילות הפרסום.

"אתה חייב אתר"… "אין עסק בלי אפליקציה"… "עמוד בפייסבוק כבר יש לך?"… "הפייסבוק הוא חדשות ישנות, דף אינסטגרם כבר יש לך? וטוויטר? ומה לגבי לינקדאין?" … "בפורטל המקומי אתה מופיע?"…"ומה לגבי הקמת פורטל מקצועי משלך?"…"כתבת אאוטבריין כבר עשית?"…

אלו רק חלק מן הדברים ששומע כל בעל עסק מתחיל ומגלה כי אם ירצה להשקיע כראוי בכל המדיות יזדקק להשקעה כפולה ומכופלת מתקציב העסק השנתי כולו. על מנת לשלוט במדיות הדיגיטליות ולהשקיע את התקציב הריאלי לפרסום ושיווק במקומות הנכונים חשוב לבנות אסטרטגיית תוכן מקצועית ומלאה, הנשענת על פרמטרים רבים חשובים, בטרם תשקיעו ולו שקל אחד בפרסום.

מאחר ולמרבית בעלי העסקים תשוקה גדולה לתחום העיסוק שלהם וידע עשיר בתחומם, ופחות בתחומי המדיה והשיווק הדיגיטלי, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית המספקת לא רק את יצירת הפלטפורמות וההשקעה השוטפת בהם, אלא גם ובעיקר את הייעוץ והליווי העסקי ובניית אסטרטגיית התוכן המתאימה לעסק על פי צרכיו.

תכנון האסטרטגיה מתבצע במספר שלבים, אשר בכולם מתחייבת תקשורת פתוחה עם בעל העסק, המכיר מקרוב את השוק בו הוא פועל:

  • הגדרת מטרות- בדומה לתכנית עסקית, תכנון אסטרטגיה שיווקית מצריך הגדרת מטרות. המטרות יכולות להיות כלכליות וניתנות לכימות או בעלות מעוף דוגמת בניית מותג דיגיטלי, הרחבת אחוזי חשיפה, מיקוד פלח שוק ואחרות.
  • ניתוח שוק- ניתוח השוק יכלול התייחסות למוצר ולפוטנציאל שלו, לצד ניתוח הסביבה התחרותית בה הוא פועל. יתרונות וחסרונות של המתחרה, אסטרטגיית פרסום וחשיפה שלו והגעה אל דעת הקהל. חלק ניכר מתכנית העבודה תכלול פניה ללקוחות המתחרים ורכישת אמונם.
  • תכנית שיווקית- במסגרת התכנית השיווקית יש למפות את כל המדיות האפשריות, תועלות וחסרונות של כל אחת ואחת, באופן אובייקטיבי וביחס לקהל היעד הרלוונטי למוצר. קהלים שונים נמצאים במדיות השונות וישנה חשיבות בהתאמת המדיה הפרסומית אל קהל היעד ביצירת אחוזי הצלחה גבוהים ולידים המניבים מכירות בפועל.
  • יישום התכנית וניתוח הנתונים- היתרון הבולט של ניהול קמפיין דיגיטלי הוא היכולת לבחון בכל זמן נתון את תוצאות הקמפיין, לשנות דברים בזמן אמת, לעצור הליכים פחות אפקטיביים ולהגדיל את ההשקעה בפלטפורמות שמביאות תוצאות טובות לעסק. לשם כך חשוב להיעזר באנשי מדיה ודיגיטל מן השורה הראשונה המבצעים מעקב צמוד בזמן אמת בכל המדיות הרלוונטיות ולאורך כל תקופת הקמפיין.

חברת EK DIGITAL  מלווה מאות לקוחות מן המגזר העסקי, עסקים קטנים, ארגונים וחברות, ומלווה אותם בנבכי המדיה הדיגיטלית. בחברה מחזיקים בצוות עובדים רחב המביאים ידע עצום, ניסיון ובעיקר ראש פתוח ויצירתיות, המהווים את כלי העבודה בניהול כל קמפיין וקמפיין בדרך להצלחה.

 

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים