צור קשר
בניית אתר באקדיזיין מול בניית אתר אצל המתחרים

בניית אתר באקדיזיין מול בניית אתר אצל המתחרים

ככול שיותר ויותר אנשים מעדיפים לקנות מוצרים ושירותים באינטרנט, הקמת אתר אינטרנט איכותי לעסק שלכם, הופכת להכרחית. הידעתם כי בשנת 2016 היו בארה״ב בלבד, 209.8 מיליון צרכנים מקוונים, והיום, הצפי הוא שעד סוף שנת 2021, יהיו כ-230.5 מיליון צרכנים מקוונים!

כאשר תעבורת האינטרנט ממשיכה לצמוח משנה לשנה, במיוחד בתקופת הקורונה, רק הגיוני לבנות אתר שמתמקד נכון בקהל היעד המקוון שלכם. 

בחירה בחברת EKDesign לבניית האתר שלכם, תאפשר לכם להגיע טוב יותר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם באינטרנט. 

כמה מהיתרונות שמציעה לכם חברת EKDesign

לא כל החברות לבניית אתרים פועלות באופן זהה. אנחנו מספקים לכם יתרונות רבים המבדילים אותנו מהמתחרים והופכים אותנו לחברה מצוינת. לדוגמה:

  1. המטרה שלנו – להצמיח את העסק שלכם

בניית האתר צריכה לשאוף לעזור לעסק שלכם לצמוח. מתוך מחשבה על המרת הגולשים לקונים, בניית האתר שואפת לעזור לכם למצוא לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים באתר שלכם. המשמעות היא שאנחנו לוקחים בחשבון לא רק רמה גבוהה של תנועה אלא גם רמה גבוהה של לידים שהתנועה יוצרת. 

  1. אנחנו משתפרים ומתעדכנים ללא הרף

העולם הדיגיטלי משתנה ומתעדכן כל העת, בד בבד עם ההתפתחות של מגמות חדשות בתחום. אנחנו מאמינים שחברה לבניית ארים צריכה להשתנות ללא הרף, ולעשות הכול כדי להישאר רלוונטית. אבל בכך לא די. אנחנו מוודאים לאורך זמן שגם אתרי הלקוחות שלנו מתוחזקים ומעודכנים בכול ההיבטים החשובים להפעלתם.

  1. בניית אתר רספונסיבי – Responsive Web Design

היום, אנשים גולשים לאו דווקא במחשב השולחני שלהם. רובם עושים זאת בטלפון, במחשב הנייד או בטבלט שלהם. לכן, חשוב שהאתר שלכם יהיה קל לניווט בכול סוג של מכשיר דיגיטלי. אנחנו בונים אתרים רספונסיביים שמתאימים בקלות לכול סוג של מכשיר המשמש את הציבור. כך אנחנו מבטיחים חווית לקוח נעימה תמיד. אחרי הכול, אין דבר שגורם לאובדן מהיר של לקוחות כמו עיצוב נייד גרוע.

  1. אנחנו נותנים מענה לכול שאלה

אנחנו עונים בשמחה לכול שאלה שלכם, גם בשיחת טלפון רגילה. כשאתם מתקשרים אלינו, אנחנו:

  • עונים על השאלות שלכם ללא קושי
  • אנחנו ידידותיים וקל לדבר איתנו
  • אנחנו מעוניינים בעסק שלכם ולא מנסים להציג את עצמנו כ׳קשים להשגה׳
  • אנחנו מודעים לכך שתעבדו איתנו במשך שבועות, אם לא חודשים. לכן אנחנו תמיד נגישים לכול פניה ולכל שאלה שלכם.

חברת EKDesign פועלת כבר יותר מעשרים שנה ומתמחה בשירותים הכוללים: בנייה, עיצוב, אחסון, קידום ושווק אתרים. כדי לספק לכם את המוצרים והשירותים האיכותיים ביותר, החברה מעסיקה אנשי מקצוע מומחים בתחומם כמו: מתכנתים, גרפיקאים, אנשי קריאייטיב, קופירייטרים, ואנשי תוכן, שיווק וקידום מכירות. הלקוחות המרוצים שלנו, בכל תחומי הרשת, מעידים כאלף עדים על איכות העבודה שלנו ועל מה שמבדיל אותנו משאר המתחרים.

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים