צור קשר
שיווק ברשתות חברתיות עם EKDigital

שיווק ברשתות חברתיות עם EKDigital

קידום אתרים אורגני

כולנו שמענו על היתרונות של המדיה החברתית, כיצד היא מעצבת מחדש את התנהגות הצרכנים וכיצד העסקים יכולים להשתמש בה כדי לגרוף הצלחות בשוק התחרותי.

ערוצי המדיה החברתית (כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, לינקדין או פינטרסט), הפכו במהירות הבזק לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות הפיתוח העסקי. והיום אתם פשוט לא יכולים להתעלם מההשפעה שלהם על כל היכולת לבנות קשרים משמעותיים עם הלקוחות.

שיווק במדיה החברתית (SMM – Social Media Marketing) הוא דרך רבת עוצמה המאפשרת להגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. קרוב לוודאי שהלקוחות שלכם כבר מתקשרים עם שלל מותגים באמצעות המדיה החברתית, ואם לא תתחברו אליהם ישירות באמצעות הפלטפורמות החברתיות, תפספסו!

שיווק איכותי ברשתות החברתיות, כפי שאנחנו מציעים בחברת EKDesign, יכול ליצור תומכים מסורים במותג שלכם, להניע לידים והמרות, ולתרום להצלחת העסק שלכם באופן יוצא דופן.

מהו SMM, שיווק במדיה החברתית?

SMM, שיווק במדיה החברתית, מוגדר על ידי Investopedia כ״שימוש באתרי המדיה החברתית וברשתות החברתיות לשיווק מוצרים ושירותים של החברה״. אבל לא די בהגדרה זו כי שיווק במדיה החברתית עושה הרבה יותר, למשל:

  • הוא תהליך של יצירת תוכן מותאם לכול פלטפורמה של מדיה חברתית, כדי להניע מעורבות ולקדם את העסק.
  • הוא עוסק בחיבור העסק לקהל היעד וללקוחות, כדי לעזור להם להבין טוב יותר את המותג של העסק.

יתרונות השיווק ברשתות החברתיות

עד לפני כמה שנים, המטרה היחידה של השימוש בערוצי המדיה החברתית הייתה יצירת תעבורה לאתר. היום הנושא התפתח לאסטרטגיה שהיא יותר ממקום שבו אפשר לפרסם תכנים. 

למעשה, אסטרטגיית השיווק במדיה החברתית מאפשרת לכם להשיג מגוון רחב של יתרונות, וביניהם:

  1. ׳לחמם׳ בעקביות קונים חדשים 

שיווק במדיה החברתית פותח דלתות לכלים ולטקטיקות שמאפשרים להלהיב ו׳לחמם׳ קהל חדש שיגיב לעסק שלכם. למשל, פרסום תוכן מרתק במדיה חברתית מאפשר ללכוד את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים.

  1. לבנות מערכות יחסים חזקות יותר עם לקוחות

מותגים מצליחים הם אלה שמתחברים לקהל המדיה החברתית שלהם ומשתפים פעולה כדי לבנות איתם מערכות יחסים מתמשכות. למשל, באמצעות קבוצת פייסבוק היוצרת קהל נאמן למותג שלכם לאורך זמן.

  1. לייצר יותר לידים והמרות

בפלטפורמות חברתיות המאפשרות לעסקים לייצר לידים (כמו פייסבוק או טוויטר), ניתן להשתמש בשילוב של טקטיקות – באופן אורגני ובתשלום – כדי להגביר את ההמרות, כלומר הרכישות.

  1. ללמוד מהמתחרים

ניתן ללמוד המון מהנוכחות של המתחרים ברשתות החברתיות, במיוחד אם אתם בתחילת הדרך. אפשר להתנסות בדברים שעובדים אצל המתחרים שלכם. למשל, אם פרסום מודעה בתשלום בפייסבוק מניבה תוצאות טובות למתחרים שלכם, כדאי גם לכם לנסות זאת. אבל, אסור להעתיק את מה שעושים המתחרים, גם כדי לא לפגוע במוניטין שלכם. 

לסכום, אנחנו כאן בחברת EKDesign, מספקים לעסקים שירותים מקצועיים בתחום השיווק ברשתות החברתיות. החברה מפעילה צוות שיווקי מומחה בתחום, שיוכל ליעל ולמקסם את אסטרטגיית השיווק שלכם בפלטפורמות החברתיות השונות.

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים